Strona Główna · Regulamin · Szukaj · Kontakt · Gameplay · Download Sierpień 23 2017 15:42:20
Modding
   
Archanioł
MET
Video Poradniki
Ciekawostki
Forum
Gotowe Projekty
W produkcji

Aktualna wersja moda: 0.38

Wstęp
Informacje
Fabuła

Miasta:
º Imperium
º Chaos
º Kalifat

Screeny
Filmy

Konkurs
Rekrutacja
Nasz Team

Tawerna
Forum
Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 109
Najnowszy Użytkownik: FreddieVof
Ostatnio online
Merlinvarne 1 day
Donaldtix 4 weeks
Scottsep 4 weeks
deilyusewly 6 weeks
drukarz1 9 weeks
Mis200000012 weeks
PraZmaoa14 weeks
JotTrele15 weeks
PoBooa15 weeks
qsqlzpfftz16 weeks
Legenda
[Administratorzy] [Członkowie Teamu]
(DM) Specjalne Umiejętności
Niektóre z kart posiadają specjalne zdolności, które dodają im niezłego kopa, umiejętności te są aktywowane według specjalnych regół, które postaram się opisać poniżej..



Accelerator
To efekt pozwalający stworowi który został skrzyżowany z jakąś kartą typu "Cross Gear" na otrzymanie ekstra umiejętności.
  • Super Accelerator - Wyjątkowa umiejętność przypisana tylko do Fuuma Rakshasa Choronzon gdzie umiejętność ta zostaje aktywowana w momencie gdy masz skrzyżowanego dowolnego stwora z cross gear'em.


Awaken (Przebudzenie)
Przebudzenie jest mechanizmem kart typowym dla tańszej strony Psychicznych Stworów (Psychic Creature). Gdy Psychiczny Stwór spełnia ustalone warunki wskazane przez mniej kosztowną stronę karty, można go wtedy odwrócić na tę droższą stronę, dając mu większą moc i nowe silniejsze umiejętności. Regułu po słabszej stronie są ignorowane, a pierwszeństwo przejmują nowe na tak długo, dopóki karta lezy silniejszą stroną do góry.
  • Loop Awaken jest to umiejętność która pozwala Psychicznemu Stworowi pozostać odwróconym bazując na ustalonych zasadach, bez względu na to którą stroną leży do góry.
  • Meteorburn Awaken to umiejętność która nakazuje Psychicznemu Stworowi odwrócenie na początku twojej tury, po wysłaniu wszystkich kart spod niej na cmentarzysko.
  • Psychic Link ta umiejętność wymaga innych specyficznie nazywanych Psychicznych Stworów, które muszą się znajdować razem w strefie bitwy gracza, zanim będzie można ją aktywować. Jeśli wymagane stwory są w twojej strefie bitwy, wszystkie je można połączyć w jednego stwora (podobnie do Bogów "God"), jednak zanim zostaną połączone musisz je najpierw odwrócić, powstaje w ten sposób istota nazywana, Psychiczny Super Stwór (Psychic Super Creature). Części takiego stwora harakteryzuje ich odwrócona strona, która ukazuje tylko część całego Psychicznego Super Stwora, i małą ramkę ze wskazówką.
    • Victory Psychic Link jest to odmiana Psychic Link gdzie Psychiczny Stwór może zostać połączony i zbiorowo przebudzony natychmiast po trafieniu na strefę bitwy.


Bio Kick
Możesz usunąć stwora z tą umiejętnością (Bio Kick), gdy jedna z twoich istot, z ustaloną w rególe rasą atakuje i nie jest blokowana (rasa twojego stwora jest określona). Jeśli wybrałeś kartę do usunięcia, możesz aktywować tę umiejętność.
Przykład: Gdy jeden z twoich Smoków atakuje i nie jest zablokowany, możesz usunąć tę kartę ze swojej ręki, jeśli to zrobisz, zniszcz jednego stwora przeciwnika.

Bio Tackle
Stwór z tą umiejętnością może zostać usunięty z twojej ręki na początku walki, gdy jeden z twoich stworów zaatakuje (rasa stwora jest określona). Jeśli wybierzesz ją do usunięcia, możesz aktywować tymczasowy efekt, który będzie trwał do końca twojej tury.

Blocker
Pozwala istocie z tą umiejętnością na zablokowanie ataku stwora przeciwnika.
Przykład: jeśli stwór atakuje jedną z twoich tarcz, możesz uzycz stwora z umiejętnością "Blocker" do zatrzymania ataku. Czasami posiadają specyficzne cechy np. "Fire Blocker" potrafi blokować tylko stwory ognia.

Break Bonus
Jeśli stwór z tą umiejętnością jest ciągle w strefie bitwy, po złamaniu tarcz, za każdą zniszczoną tarczę, można uzyć jego umiejętności.

"Breaker" - opcje Łamaczy
Ta umiejętność pozwala stworowi na złamanie dodatkowych tarcz w czasie pojedynczego ataku, o ile przeciwnik nie zablokuje jego ataku na tarcze. Każda tarcza jest łamana (i może być rzucona jeśli jest to Shield Trigger) pojedynczo. Jeśli stwór opuści strefę bitwy w środku łamania tarcz (za pomocą Shield Triggera np. takiego jak Terror Pit) niszczenie tarcz trwa dalej (np. jeśli podwójny łamacz zostanie zniszczony po złamaniu pierwszej tarczy, dróga również pęka). Stwory z dwoma lub więcej umiejętnościami tego typu mogą wybrać jedną z nich do użycia, umiejętności nie kumulują się. (gdy doładujesz np. podwójnego łamacza Gejzerem Magmy "Magma Gazer", nie staje się on poczwórnym łamaczem, otrzymuje tylko bonus do mocy)
  • Double Breaker (Podwójny Łamacz) - Stwór łamie dwie tarcze.
  • Triple Breaker (Potrójny Łamacz) - Stwór łamie trzy tarcze.
  • Quadruple Breaker (Poczwórny Łamacz) - Stwór łamie cztery tarcze.
  • World Breaker (Łamacz Świata) - Stwór łamie wszystkie tarcze przeciwnika na raz.
  • Galaxy Breaker (Galaktyczny Łamacz) - Stwór łamie wszystkie tarcze przeciwnika na raz. Po ataku wszystkie twoje tarcze również zostają zniszczone.
  • Crew Breaker (Załogowy Łamacz) - Stwór łamie jedną tarczę więcej za każdego twojego stwora (w strefe bitwy) tej samej rasy co on.
  • Civilization Breaker (Cywilizacyjny Łamacz) - Stwór łamie tyle tarcz ile masz cywilizacji w swojej strefie many.


Chain
Gdy stwór z tą umiejętnością trafia do strefy bitwy, możesz podejżeć pierwszą kartę w swojej talii. Jeśli karta jest stworem z niższym kosztem niż stwór z tą umiejętnością (Chain), możesz przywołać go do strefy bitwy.
  • Chain Cascade pozwala podejżeć ci dwie pierwsze karty w twojej talii. Jeśli ich koszt jest mniejszy niż koszt stwora z tą umiejętnością (Chain Cascade), możesz przywołać je do strefy bitwy.
  • Rebirth Chain jest podobne do oryginalnej umiejętności Chain, ale także potrafi użyć tej umiejętności gdy stwór ją posiadający zginie.


Charger
Pozwala czarom po rzuceniu trafić do Strefy Mana zamiast na Cmentarzysko.
  • EVO Charger - Gdy rzucisz ten czar, połóż go w strefie many zamiast na cmentarzysko. Następnie połóż jednego swojego stwora ze strefy many pod jedną ze swoich ewolucji.


Cyclone
Czar z umiejętnością "cyclone" po rzuceniu powraca do twojej ręki zamiast trafić na cmentarzysko, jeśli przed jego rzuceniem przywołasz stwora.

Double Evolution Burst
Karta z tą umiejętnością pozwala ci wybrać oba z jej dwóch efektów jeśli masz ewolucyjnego stwora w swojej strefie bitwy.

Dynamo
Specjalna odmiana rasy, której umiejętności podobne są do Ocalonych (Survivors). Stwory Dynamo potrafią zatapować się same aby oddać ich moc i umiejętności innej istocie Dynamo która jest atakowana lub będzie atakować.

Evolution Creature - warianty ewolucji
Mechanizm, który pozwala ci "ewoluować" stwora w potężniejszą istotę. Aby tego dokonać kładziesz "ewolucje" na podstawowego stwora.
  • Evolution - połóż na wierzch stwora o określonej rasie.
    • Vortex Evolution - Połóż na wierzchu 2 stworów (jeden na drugim) o określonych rasach.
    • Galaxy Vortex Evolution - Połóż na wierzchu 3 stworów (jeden na drugim) o określonych rasach.
    • Super Infinite Evolution - Połóż na jednym bądź więcej stworów o określonej rasie.

  • Mana Evolution - Wybierz stwora o określonej rasie ze swoje strefy mana, nastepnie połóż na nim ewolucje w strefie bitwy.
    • Mana Vortex - Wybierz dwa stwory o okreslonych rasach ze swojej strefy mana, a następnie połóż na ich wierzchu ewolucję w strefie bitwy.
    • Mana Galaxy Vortex - Wybierz trzy stwory o określonych rasach ze swojej strefy many, a nastepnie połóż na ich wierzchu ewolucję w strefie bitwy.

  • Deck Evolution - Odwróć pierwszą kartę w twojej talii. Jeśli to stwór, połóż na nim swojego ewolucyjnego stwora w strefie bitwy. Jeśli odwrócona karta nie jest stworem, bądź jest stworem ewolucyjnym zostaje dodana do kart w twoim ręku.
    • Mad Deck Evolution - Odwróć trzy pierwsze karty w swojej talii. Jeśli jedna z nich jest stworem, połóż ewolucję w strefie bitwy na wybranym spośród tych trzech kart stworze. Pozostałe dwie połóż na cmentarzysku. Jeśli rzedna znich nie będzie stworem, połóż wszystkie na cmentarzysko.

  • Grave Evolution - Wybierz jakiegoś stwora (zazwyczaj określonego) ze swojego cmentarzyska, nastepnie połóż ewolucję w polu bitwy na wybranej kreaturze.
    • Grave Vortex - wybierz dwa (zazwyczaj określone) stwory ze swojego cmentarzyska, następnie połóż ewolucję w strefie bitwy na ich wierzchu.
    • Grave Galaxy Vortex - Wybierz trzy (zazwyczaj określone) stwory ze swojego cmentarzyska, nastepnie połóż ewolucję w strefie bitwy na wierzchu wybranych kart.
    • Super Infinite Grave Evolution - Wybierz 1 lub więcej stworów ze swojego cmentarzyska, następnie połóż ewolucje w strefie bitwy na wierzchu wybranych kart.

  • Hand Evolution - Wybierz stwora określonego typu ze swojej ręki, następnie połóż ewolucje w polu bitwy na wybranym stworze.
    • Hand Vortex - Wybierz z ręki dwa stwory określonego typu, następnie połóż ewolucję w strefie bitwy na wybranych kartach.

  • Ultimate Evolution - Połóż na wierzchu ewolucji o określonej rasie.
    • Ultimate Evolution MAX - Połóż na wierzchu jednej swojej istocie typu Ultimate Evolution.

  • Psychic Evolution - Połóż na swoim 1 lub więcej Psychicznym Stworze.


Fort Energy
Jeśli w twojej manie zostaje zatapowana karta z określoną rasą, aby przywołać stwora z umiejętnością "Fort Energy", wtedy przywołany stwór otrzymuje dodatkową umiejętność.
Przykład: Jeśli do przywołania tego stwora, w twojej strefie mana zostanie zatapowany Dark Lord, możesz zniszczyć jednego stwora przeciwnika.

Freeze
Jeśli stwór z umiejętnością "Freeze" atakuje twojego przeciwnika i nie jest zablokowany, możesz wybrać ze strefy bitwy jednego stwora przeciwnika i zatapować go. Następnie wybrany przez ciebie stwór nie może zostać odtapowany na początku nastepnej tury przeciwnika.
  • Double Freeze pozwala ci wybrać ze strefy bitwy przeciwnika dwa stwory, a następnie zatapować je, jeśli twój stwór nie zostanie zablokowany. Obydwa wybrane przez ciebie stwory nie mogą zostać odtapowane na początku następnej tury przeciwnika.


God Link
Ta umiejętność jest unikatowa dla rasy Bogów (Gods). Gdy dwa (lub więcej) stwory rasy Bóg (God) zostają połączone, stają się jednym stworem, który otrzymuje umiejętności obydwu Bogów, a jego moc jest równa łącznej sumie ich mocy. Gdy połączony Bóg ma opuścić strefę bitwy, gracz może wybrać która z jego części ma zostać usunięta. Bogowie mogą łączyć się tylko z unikatowymi Bogami, których nazwa jest określona w rególe karty. Wieloczęściowi bogowie mogą także łączyć się w różnych stronach karty, dwuch lub nawet trzech. W zależności od tego jak wygląda karta, łatwo stwierdzić których bogów można ze sobą połączyć, i którą stroną to zrobić.

Gravity Zero
Stwór z umiejętnością Gravity Zero może zostać przywołany na pole bitwy bez płacenia jego kosztu przywołania, jesli zostaną spełnione ustalone warunki.

Holy Field
Stwór z umiejętnością Holy Field otrzymuje swoje umiejętności jesli twój przeciwnik ma mniej tarcz niż ty.

Hunting
Podczas bitwy, stwór z umiejętnością Hunting otrzymuje +1000 mocy za każdego twojego stwora rasy Hunter w strefie walki.

Knight Magic
Unikalna umiejętność dla czarów Rycerzy (Knight). Te czary pozwalaja po raz kolejny uzyc ich umiejętności jesli masz w polu bitwy istotę rasy Rycerz (Knight).

Knightly Generation
Unikalna umiejętność King Surprise, Spirit of the Heavenly Sea. Gdy stwór z "Knightly Generation" trafia na pole bitwy, możesz rzucić czar z "Knight Magic" bez płacenia jego kosztu. To Rycerska wersja "Knight version" umiejętności "Samurai Generation".

Launcher Energy
Gdy zostaje rzucony czar ze zdolnością “Launcher Energy”; możesz zatapować dowolną liczbę odtapowanych stworów w strefie bitwy z tą samą rasą która została określona w rególe czaru. Efekt czaru jest uzależniony od tego ile stworów zatapowałeś tą umiejętnością.
Przykład: Zatapuj dowolną ilość Przywódców Demonów (Demon Command) w strefie bitwy; następnie zniszcz tę samą ilość stworów przeciwnika.

Life Gate
Gdy stwór z tą zdolnością zostanie zniszczony, możesz wziąć stwora z cmentarzyska i dodać go do kart w ręku, jeśli to zrobisz połóż stwora z umiejętnością “Life Gate” na wierzch swojej talii zamiast na cmentarzysko (Rasa stwora którego możesz wziąć z cmentarzyska jest określona).
  • Great Life Gate pozwala ci wziąć kilka stworów z cmentarzyska do ręki.


Link Release
Gdy stwór ze zdolnością Link Release ma opuścić strefę walki, możesz odłożyć jedną jego część zamiast na cmentarz do strefy hyperspatial, a pozostałe jego części odwrócić.

Lost Prism
Unikalna umiejętność rasy Lost Crusaders. Gdy stwór posiadający tę umiejętność jest przywoływany, odwróć pierwszą kartę w swojej talii. Jesli to karta wielokolorowa dodaj ją do kart w swoim ręku.

Mana Reburst
Stwór z tą umiejętnością może zostać przywołany ze strefy many do strefy bitwy, po zapłaceniu kosztu określonego w Mana Reburst.
Przykład: Beetle Moguttan posiada Mana Reburst 4, więc wymaga 4 mana żeby zostać przywołanym ze strefy mana do strefy bitwy.

Martial Touch
Gdy istota z tą umiejętnością trafia na pole bitwy, możesz zabrać do ręki dowolną kreature ze strefy bitwy. Jeśli to zrobisz, możesz aktywować specjalną umiejętność stwora ze zdolnością Martial Touch.

Metamorph
Gdy masz siedem bądź więcej kart w Strefie Many, stwór lub czar otrzymuje nową specjalną zdolność.

Meteorburn
Unikalna umiejętność ewolucyjnych stworów. Dzięki wysłaniu na cmentarz istot spod ewolucji, można aktywować specjalny efekt. Moment w którym ten efekt zostaje użyty jest zazwyczaj wtedy gdy stwór atakuje, jednak to już zależy od reguły zapisanej na karcie. Niektóre istoty potrafią wysłać więcej niż jedną kartę na raz, aby uwolnić jeszcze potężniejszy efekt.
  • Mega Meteorburn - To wyjątkowa umiejętność "Supernova Betelgeuse Final Cannon" która odsyła na cmentarz każdą kartę spod ewolucji do aktywacji jej efektu.


Ninja Strike
Wyjątkowa umiejętność stworów Shinobi. Jeśli posiadasz co najmiej określoną liczbę kart w strefie many (liczba minimalnej ilości kart w manie napisana jest w regółach stworów Shinobi) gdy twój przeciwnik atakuje lub blokuje, możesz przywołać takiego stwora z ręki bez płacenia jego kosztu. Przywołany w ten sposób stwór powraca na wierzch talii na koniec tury (tej w której go przyzwałeś). Tylko 1 umiejętność Ninja Strike może zostać użyta na każdy atak bądź blok.

Overdrive
Gdy przywołasz stwora z tą umiejętnością, możesz zatapować dodatkową manę aby aktywować jego specjalną zdolność. Niektóre stwory mają po kilka umiejętności, każda z nich ma swój własny koszt. Możliwe jest uzycie kilku umiejętności na raz, o ile wystarczy ci many na zapłatę za nie.

No Choice
Jeśli każdy z graczy nie ma kart w ręku, stwór może użyć swojej umiejętności.

Power Attacker
Sprawia że stwór ma większą siłę w czasie ataku.
Przykład: Stwór który ma 3000 i Power Attacker +2000 zaatakuje z siłą 5000. Ale jego moc powróci do normy (3000) po ataku.

Release
Release jest umiejętnością która pozwala silniejszej stronie Psychicznego Stwora (Psychic Creature) odwrócić się na jego słabszą stronę, zamiast opuszczać pole bitwy (w momencie gdy został pokonany).
  • Link Release umiejętość zarezerwowana tylko dla Psychicznych Super Stworów (Psychic Super Creatures). W momencie gdy Psychiczny Super Stwór ma opuścić pole bitwy, tylko jedna z części stwora, wybrana przez gracza, trafia spowrotem do Strefy Hyperspatial, a pozostałe jego części są rozdzielane i odwracane.


Revenge Chance
Na koniec tury każdego gracza, jeśli spełnione są pewne warunki, możesz przywołać stwora z tą umiejętnością bez płacenia jego kosztu.

Samurai Generation
Umiejętność przypisana tylko do stworów Samurai. Gdy stwór posiadający tę umiejętność zostaje przywołany, możesz wygenerować ze swojej ręki cross gear bez płacenia jego kosztu.

Samurai Magic
Wyjątkowa umiejętność Flowing Gear - Dancing Twin Lion Fangs. Gdy położysz tę kartę i masz w strefie bitwy stwora typu Samurai, przeszukaj swoją talie. Możesz położyć Flowing Gear - Dancing Twin Lion Fangs do strefy bitwy bez płacenia kosztu karty. Następnie potasuj swoją talie.

Saver
Gdy jeden z twoich stworów ma zostać zniszczony, inny stwór ze zdolnością "Saver" może się poświęcić i trafić na cmentarz zamiast niego. Ta zdolność ma często określoną rasę, chociaż niektóre warianty są uniwersalne. Niektóre stwory posiadają umiejętność "Shield Saver", która pozwala im poświęcić się i w ten sposób ocalić tarczę która miała zostać złamana.

Shield Force
Gdy stwór posiadający tę umiejętność zostaje przywołany, wybierz jedną swoją tarczę. Stwór otrzymuje swoje umiejętności dopóki wybrana tarcza pozostaje w strefie tarcz.

Shield Plus
Dodaj pierwszą kartę ze swojej tali pod jedną z (twoich) tarcz. Ciągle jest ona traktowana jako jedna tarcza.
  • Double Shield Plus połóż 2 karty z wierzchu swojej tali pod jedną z tarcz.
  • Super Shield Plus połóz po jednej karcie ze swojej talii pod każdą ze swoich tarcz.
  • Ultra Shield Plus połóż 5 kart z wierzchu swojej talii pod jedną z tarcz.


Shield Trigger
Pozwala graczowi na użycie karty ze strefy tarcz (Shield zone) bez płacenia jej kosztu w momencie gdy ta tarcza zostanie złamana, jesli posiada zdolność "Shield Trigger". Karty typu "Cross Gear" posiadają wariant "Shield Trigger X", dzięki czemu mogą być wygenerowane i skrzyżowane bez płacenia kosztu w momencie gdy pękną jako tarcza.

Shield Saver
Gdy jedna z twoich tarcz ma zostać złamana, zamiast tego możesz zniszczyć stwora z tą umiejętnością (Shield Saver).

Silent Skill
Efekt uruchamia się gdy na początku swojej tury postanowisz nie odtapowywać, zatapowanego stwora z umiejętnością "Silent Skill".

Slayer
Pozwala swtworowi z tą umiejętnością na zniszczenie innego stwora w bitwie, nawet jeśli "Slayer" przegra walkę. Istnieją też specyficzne odmiany, np. "Nature Slayer" może użyć umiejętności "Slayer" tylko przeciwko stworom cywilizacji Natury.

Solemn Duty
Jeśli kiedykolwie jeden z twoich innych stworów opuszcza strefę bitwy lub many, możesz aktywować jedną z umiejętności stwora (tego który ma Solem Duty).

Soul
Soul jest to zdolność, która daje efekt dopiero, gdy masz także inną istotę z odpowiednią Duszą (Soul) w strefie bitwy. Każda cywilizacja ma swoje własne, zróżnicowane umiejętności Duszy ("Soul ability": Holy Field, Chain, Soul Recall, Marshall Touch, Mana Reburst, No Choice). Dusze i umiejętności Dusz nie są przypisane do tych samych cywilizacji, które Dusze te reprezentują (np, Fighting Musubi posiada "Kung Fu Soul" mimo tego, że nie jest z cywilizacji Ognia).
Niektóre stwory z kombinacjami umiejętności Dusz posiadają także inne zdolności takie jak Freeze (Holy Soul i Magic Soul), i Solemn Duty (Kung Fu Soul i Wild Soul)
  • Światło - Holy Soul
  • Woda - Magic Soul
  • Ciemność - Evil Soul
  • Ogień - Kung Fu Soul
  • Natura - Wild Soul
  • Ciemność - Bloody Soul


Soulshift
Zdolność ta używana jest w czasie przywoływania Ewolucyjnych istot. Gdy przywołujesz ewolucje, jej koszt jest redukowany o koszt karty na wierzchu której ma zostać położona. Koszt nie może zostać zredukowany poniżej 1.

Soul Recall
Gdy stwór z umiejętnością Soul Recall atakuje, możesz wybrać określoną liczbę kart ze swojego cmentarzyska i położyć je na wierzchu talii w dowolnej kolejności. Jeśli to zrobisz, możesz aktywować specjalną umiejętność karty z Soul Recal.
  • Hell's Soul Recall - You may activate this effect on both an attack, and to itself. By paying the cost of the certain number multiple times, you may chain the effect to itself.
  • Annihilating Soul Recall - Gdy stwór z "Annihilating Soul Recall" atakuje, możesz wybrać karty z którego kolwiek cmentarza i położyć je na wierzch talii właściciela cmentarza, następnie aktywuj specjalną zdolność stwora z Soul Recall.


Space Charge
Gdy karta z okresloną cywilizacją trafia do strefy mana gracza, stwór może aktywować (Space Charge) umiejętność, która odpowiada cywilizacji tej karty.

Speed Attacker
Pozwala stworowi na atak w tej samej turze w której został przywołany, cofając tym samym chorobe po przywołaniu.

Stealth
Pozwala stworowi w czasie ataku stać się nie do zablokowania, jeśli przeciwnik ma w swojej Strefie Many kartę o określonej cywilizacji.
Przykład: stwór z umiejętnością "Water Stealth" nie może zostać zablokowany przez przeciwnika, który ma w swojej strefie many kartę cywilizacji Wody.

Strike Back
Jeśli jedna z twoich tarcz o określonej cywilizacji zostaje złamana, możesz usunąć złamaną tarczę aby użyć umiejętności Strike Back bez płacenia kosztu.

Survivor
Zdolność która pozwala twoim stworom rasy "Survivor" na dzielenie się umiejętnościami z innymi stworami rasy "Survivor". Nie wszystkie umiejętności stwora typu "Survivor" są do podziału, dzielić można tylko te które są jasno określone w rególe.

Sympathy
Stwór z umiejętnością "Sympathy" ma redukowany koszt przywołania o każdego stwora określonej rasy (lub kilku ras) który zajduje się w polu bitwy. Jednak zazwyczaj zostaje też określone to jak bardzo można zredukować koszt tej istoty (zazwyczaj jest to 2).
Przykład: koszt stwora zostaje zredukowany o 1 za każdego Angel i/lub Demon Command w Strefie Bitwy, jednak nie może być mniejszy niż 2.

Tap Ability
Zamiast kożystać z ataku, ten stwór może zostać przez ciebie zatapowany, aby użyć jego specjalnych zdolności. Ta umiejętność może zostać wykorzystana tylko w fazie twojego ataku. Stwór taki nie może atakować lub po ataku na jakiś cel, nie można go zatapować dla użycia umiejętności.

Thrilling Three
Gdy stwór z umiejętnością "Thrilling Three" trafia do strefy bitwy, odwróć pierwsze 3 karty z wierzchu swojej talii, następnie za każdą z tych kart posiadającą określoną rasę; możesz aktywować specjalną zdolność stwora z efektem "Thrilling Three". Na koniec odłóż odwrócone karty na wierzch swojej talii w dowolnej kolejności.
Przykład: Za każdą kartę rasy "Armored Dragon", możesz dobrać dodatkową kartę.

Turbo Rush
Efekt pozwalający stworowi otrzymać dodatkową zdolność w momwncie gdy inny stwór złamie Tarczę.

Wave Striker
Mechanizm który pozwala uruchomić efekt "Wave Striker" w momencie gdy na polu bitwy znajdują się trzy (lub więcej) stwory z umiejętnością "Wave Striker".




Duel Masters

Zasady gry
Specjalne umiejętności

Zestawy angielskie
Zestawy japońskie

Cywilizacje
Rasy

Fortece
Cross Geary
Psychic Creature

Forum
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Merlinvarne
12/08/2017 18:44
[url=http://www.tabledute
rroir.fr/754-nike-air-max
-97-lux.php]Nike Air Max 97 Lux[/url] Get yourself a routine. A schedule is a thing that can certainly help you, which surpasses just your t


Merlinvarne
12/08/2017 04:33
[url=http://www.wiime.fr/
chaussures-skechers-femme
-intersport-218.html]Chau
ssures Skechers Femme Intersport[/url] Make sure that in case you are looking at a pc at the office for almost


Merlinvarne
11/08/2017 13:21
[url=http://www.izi-form.
fr/mont-blanc-kennedy-221
.htm]Mont Blanc Kennedy[/url] Be proud when you find yourself losing weight! Tend not to sucker yourself into buying the little bikini you w


Merlinvarne
07/08/2017 06:50
[url=http://www.historiog
raphy.it/golden-goose-gli
tter-azzurre-080.html]Gol
den Goose Glitter Azzurre[/url] When shopping for an seniors girl, you really should obtain precious jewelry. A


Merlinvarne
04/08/2017 17:20
wotjexw http://www.iloveshoes.fr/
nike-running-flyknit-026.
html http://www.citesket.fr/ad
idas-gazelle-blanc-cuir-4
39.html http://www.pennywise.fr/a
sics-2014-classe-641.php h


Archiwum
Polecane

Zaloguj się

Ukryj panel


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie